info@hotelook.gr
+30 2310 511396
Δωρεάν Παρουσίαση
x

Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας.

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία της παρακάτω φόρμας και ένας εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει άμεσα για μια δωρέαν παρουσίαση της μηχανής κρατήσεων και του διαχειριστικού περιβάλλοντος.

Σύστημα Online Κρατήσεων για Αύξηση των Εσόδων

Στο παρελθόν τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούσαν την ιστοσελίδα τους απλά για να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους. Πλέον το 65% των επιχειρήσεων του κλάδου προσφέρει επιπλέον τη δυνατότητα κράτησης δωματίων χρησιμοποιώντας online σύστημα κρατήσεων απευθείας από το website. Αν και τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν συνήθως πολλαπλά κανάλια διανομής των δωματίων τους, τα περισσότερα κέρδη τα αποφέρει η κράτηση μέσα από την ίδια την ιστοσελίδα. Το σύστημα κρατήσεων όμως μπορεί να προσφέρει πολύ περισσότερα οφέλη:   

Επιπλέον κανάλι πωλήσεων

Καθώς το E-tourism καθιερώνεται, ο παραδοσιακός τρόπος διάθεσης δωματίων αρχίζει να εξασθενεί. Αν και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία θα υπάρχουν για αρκετά χρόνια ακόμα, η τάση που επικρατεί οδηγεί στις online κρατήσεις, είτε μέσα από συνεργαζόμενα site κρατήσεων, είτε απευθείας από την ιστοσελίδα. Σε κάθε περίπτωση σε όσα περισσότερα κανάλια διατίθενται τα δωμάτια του ξενοδοχείου, τόσο περισσότερες θα είναι οι κρατήσεις.    

Αξιοποίηση των επισκέψεων στην ιστοσελίδα

Στη διαδικασία σχεδίασης των διακοπών τους, οι ταξιδιώτες επισκέπτονται διάφορες ιστοσελίδες ξενοδοχείων. Μπορεί να καταλήξουν εκεί από κάποια μηχανή αναζήτησης, από website κρατήσεων όπως το booking.gr αναζητώντας περισσότερες πληροφορίες, από κάποια καταχώρηση, από συστάσεις σε social media ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Είναι πολύ σημαντικό οι επισκέψεις αυτές να μετατραπούν σε κρατήσεις, χωρίς να εγκαταλείψει ο επισκέπτης την ιστοσελίδα και  το σύστημα κρατήσεων είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος. 

Μείωση της προμήθειας στους μεσάζοντες

Είτε οι κρατήσεις προέρχονται από ταξιδιωτικά πρακτορεία, είτε από website κρατήσεων όπως το booking, το ποσοστό των εσόδων της κράτησης που παρακρατείται ως προμήθεια είναι πολύ υψηλό.  Όσο οι μεσάζοντες διατηρούσαν τον έλεγχο του ταξιδιωτικού κοινού, η επιλογή αυτή ήταν μονόδρομος. Με την ανάπτυξη όμως του E-Tourism και των εργαλείων που παρέχει, τα έσοδα μέσα από τις απευθείας κρατήσεις μπορούν να αυξηθούν σημαντικά.  

Συνεχής δυνατότητα κρατήσεων

Η καλύτερη στιγμή να κλείσει μία πώληση είναι όταν νοιώθει έτοιμος ο πελάτης. Το μεγάλο πλεονέκτημα που προσφέρουν οι online κρατήσεις είναι η δυνατότητα κράτησης και πληρωμής οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και μάλιστα χωρίς να είναι απαραίτητη η παρουσία ανθρώπινου παράγοντα. Με ένα online σύστημα κρατήσεων δε χάνεται καμία ευκαιρία πώλησης.   

Γνώση των πελατών και αξιοποίηση των δεδομένων

Με το παραδοσιακό τουριστικό μοντέλο τα ταξιδιωτικά πρακτορεία έχουν τη μεγαλύτερη ισχύ στην αγορά. Με το E-Tourism τα δεδομένα αλλάζουν. Τα ξενοδοχεία μπορούν να ανακτήσουν το ρόλο που τους αναλογεί. Με τις online κρατήσεις κατέχουν πλέον τα στοιχεία των πελατών τους και με το κατάλληλο marketing μπορούν να πετύχουν επαναλαμβανόμενες κρατήσεις.    

Οι επισκέπτες προτιμούν τις online κρατήσεις

 

Τέλος, το πιο σημαντικό όφελος είναι η ικανοποίηση των πελατών. Σχετικές έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν δείξει ότι ένα ποσοστό μεγαλύτερο από 57% των κρατήσεων πραγματοποιείται online απευθείας από τις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων. Αν υπολογιστεί ότι ένα πολύ μεγάλο μέρος των ξενοδοχείων δεν διαθέτουν ακόμη online σύστημα κρατήσεων, είναι προφανές ότι η τάση είναι αυξητική. Οι πελάτες που πραγματοποιούν online την κράτηση του δωματίου τους νοιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια και η διευκόλυνση αυτή δημιουργεί ένα αίσθημα ικανοποίησης πριν ακόμα επισκεφθούν το ξενοδοχείο. 

Επιστροφή