info@hotelook.gr
+30 2310 511396
Δωρεάν Παρουσίαση
x

Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας.

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία της παρακάτω φόρμας και ένας εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει άμεσα για μια δωρέαν παρουσίαση της μηχανής κρατήσεων και του διαχειριστικού περιβάλλοντος.

Τακτικές email για αύξηση των κρατήσεων

ΚαθÏŽς τον τελευταίο καιρÏŒ το επιχειρηματικÏŒ κλίμα απαιτεί διαφοροποιημένες στρατηγικές  διανομής και marketing του τουριστικού, προÏŠÏŒντος γίνεται ÏŒλο και πιο συχνή η αναζήτηση  νέων καναλιÏŽν πωλήσεων με χαμηλÏŒ κÏŒστος και μεγαλύτερη απÏŒδοση. Το email marketing είναι μία εξαιρετική λύση στην κατεύθυνση αυτή. Στη συνέχεια περιγράφονται σχετικές τακτικές που χρησιμοποιεί το hotelook για την προÏŽθηση του ξενοδοχείου και την αύξηση των κρατήσεων. 

ΣτÏŒχος οι επαναληπτικές κρατήσεις

Είναι πολύ πιο εύκολο και πιο οικονομικÏŒ για ένα ξενοδοχείο να απευθυνθεί σε υπάρχοντες πελάτες απÏŒ το να αναζητήσει καινούριους. Τα στατιστικά ευνοούν την διαπίστωση αυτή καθÏŽς το 60% των επισκεπτÏŽν του ξενοδοχείου προέρχεται απÏŒ επαναληπτικές κρατήσεις. Με το Hotelook το ξενοδοχείο αξιοποιεί τα στοιχεία των πελατÏŽν και τους αποστέλλει newsletter με πακέτα προσφορÏŽν και επιβραβεύσεων με ανταποδοτικÏŒ χαρακτήρα, τα οποία μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα.   

Αξιοποίηση των περιÏŒδων αιχμής

Η περίοδος αιχμής είναι μία πολύ μεγάλη ευκαιρία για τα ξενοδοχεία να εξασφαλίσουν πληρÏŒτητα στα δωμάτια τους. Αποστέλλοντας στοχευμένα email με προσφορές και προσωποποιημένα κίνητρα σε μία περίοδο που τα διαθέσιμα δωμάτια είναι λίγα, οι ταξιδιÏŽτες δε χρειάζεται να ψάξουν περισσÏŒτερο και εξασφαλίζονται έτσι περισσÏŒτερες κρατήσεις. Ένα σύστημα διαχείρισης πελατÏŽν έχει ουσιαστικÏŒ ρÏŒλο και μπορεί να δÏŽσει τεράστια ÏŽθηση στην απÏŒδοση της καμπάνιας. 

Τα στοιχεία των πελατÏŽν έχουν τεράστια σημασία

Για να ολοκληρωθεί η κράτηση ενÏŒς δωματίου ο επισκέπτης πρέπει να εισάγει προσωπικά στοιχεÎ¯α  ÏŒπως το email και το ÏŒνομα του. To hotelook επιτρέπει τη συλλογή και διαχείριση των στοιχείων αυτÏŽν μέσα απÏŒ το Back-end καθÏŽς και την μελλοντική αξιοποίηση τους με αποστολή email στους πελάτες.  

Τα CTA (call-to-action) ενθαρρύνουν τις κρατήσεις

Τα CTA έχουν στÏŒχο την αλληλεπίδραση με το χρήστη και να μετατρέψουν σε αμφίδρομη την επικοινωνία. Με το κατάλληλο CTA ο παραλήπτης παρακινείται στην επιθυμητή ενέργεια, ÏŒπως η απευθείας κράτηση, η απάντηση στο email ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια εξυπηρετεί τους στÏŒχους marketing του ξενοδοχείου. Το email marketing που προσφέρει το hotelook αξιοποιεί πλήρως τις δυνατÏŒτητες του CTA με βελτιστοποιημένα γραφικά και λεκτικά μηνύματα τα οποία παρακινούν σε ενέργειες προστιθέμενης αξίας και αυξάνουν τα αποτελέσματα.  

Η στοχευμένη αποστολή email είναι η βάση της επιτυχίας

Είναι πολύ σημαντικÏŒ για ένα ξενοδοχείο (και μία επιχείρηση γενικÏŒτερα) τα email που στέλνει να είναι στοχευμένα, να βασίζονται δηλαδή σε 3 στοιχεία. Το πρÏŽτο στοιχείο είναι το content, το μήνυμα δηλαδή της επικοινωνίας με το κατάλληλο γραφικÏŒ και κείμενο για καλύτερα αποτελέσματα. Το δεύτερο στοιχείο είναι το context, οι διαθέσιμες δηλαδή πληροφορίες για τον μελλοντικÏŒ επισκέπτη του ξενοδοχείου που δίνουν προσωπικÏŒ περιεχÏŒμενο στο μήνυμα. Τέλος, το τρίτο στοιχείο είναι ο χρÏŒνος (time) που πρέπει να σταλεί το μήνυμα για να έχει αξία για τον επισκέπτη και να ολοκληρÏŽσει την κράτηση. Ο συνδυασμÏŒς των στοιχείων αυτÏŽν στις ενέργειες email marketing του ξενοδοχείου αποτελεί τη βάση της επιτυχίας. 

Επιστροφή