info@hotelook.gr
+30 2310 511396
Δωρεάν Παρουσίαση
x

Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας.

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία της παρακάτω φόρμας και ένας εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει άμεσα για μια δωρέαν παρουσίαση της μηχανής κρατήσεων και του διαχειριστικού περιβάλλοντος.

Τακτικές email για αύξηση των κρατήσεων

Καθώς τον τελευταίο καιρό το επιχειρηματικό κλίμα απαιτεί διαφοροποιημένες στρατηγικές  διανομής και marketing του τουριστικού, προϊόντος γίνεται όλο και πιο συχνή η αναζήτηση  νέων καναλιών πωλήσεων με χαμηλό κόστος και μεγαλύτερη απόδοση. Το email marketing είναι μία εξαιρετική λύση στην κατεύθυνση αυτή. Στη συνέχεια περιγράφονται σχετικές τακτικές που χρησιμοποιεί το hotelook για την προώθηση του ξενοδοχείου και την αύξηση των κρατήσεων. 

Στόχος οι επαναληπτικές κρατήσεις

Είναι πολύ πιο εύκολο και πιο οικονομικό για ένα ξενοδοχείο να απευθυνθεί σε υπάρχοντες πελάτες από το να αναζητήσει καινούριους. Τα στατιστικά ευνοούν την διαπίστωση αυτή καθώς το 60% των επισκεπτών του ξενοδοχείου προέρχεται από επαναληπτικές κρατήσεις. Με το Hotelook το ξενοδοχείο αξιοποιεί τα στοιχεία των πελατών και τους αποστέλλει newsletter με πακέτα προσφορών και επιβραβεύσεων με ανταποδοτικό χαρακτήρα, τα οποία μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα.   

Αξιοποίηση των περιόδων αιχμής

Η περίοδος αιχμής είναι μία πολύ μεγάλη ευκαιρία για τα ξενοδοχεία να εξασφαλίσουν πληρότητα στα δωμάτια τους. Αποστέλλοντας στοχευμένα email με προσφορές και προσωποποιημένα κίνητρα σε μία περίοδο που τα διαθέσιμα δωμάτια είναι λίγα, οι ταξιδιώτες δε χρειάζεται να ψάξουν περισσότερο και εξασφαλίζονται έτσι περισσότερες κρατήσεις. Ένα σύστημα διαχείρισης πελατών έχει ουσιαστικό ρόλο και μπορεί να δώσει τεράστια ώθηση στην απόδοση της καμπάνιας. 

Τα στοιχεία των πελατών έχουν τεράστια σημασία

Για να ολοκληρωθεί η κράτηση ενός δωματίου ο επισκέπτης πρέπει να εισάγει προσωπικά στοιχεία  όπως το email και το όνομα του. To hotelook επιτρέπει τη συλλογή και διαχείριση των στοιχείων αυτών μέσα από το Back-end καθώς και την μελλοντική αξιοποίηση τους με αποστολή email στους πελάτες.  

Τα CTA (call-to-action) ενθαρρύνουν τις κρατήσεις

Τα CTA έχουν στόχο την αλληλεπίδραση με το χρήστη και να μετατρέψουν σε αμφίδρομη την επικοινωνία. Με το κατάλληλο CTA ο παραλήπτης παρακινείται στην επιθυμητή ενέργεια, όπως η απευθείας κράτηση, η απάντηση στο email ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια εξυπηρετεί τους στόχους marketing του ξενοδοχείου. Το email marketing που προσφέρει το hotelook αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες του CTA με βελτιστοποιημένα γραφικά και λεκτικά μηνύματα τα οποία παρακινούν σε ενέργειες προστιθέμενης αξίας και αυξάνουν τα αποτελέσματα.  

Η στοχευμένη αποστολή email είναι η βάση της επιτυχίας

Είναι πολύ σημαντικό για ένα ξενοδοχείο (και μία επιχείρηση γενικότερα) τα email που στέλνει να είναι στοχευμένα, να βασίζονται δηλαδή σε 3 στοιχεία. Το πρώτο στοιχείο είναι το content, το μήνυμα δηλαδή της επικοινωνίας με το κατάλληλο γραφικό και κείμενο για καλύτερα αποτελέσματα. Το δεύτερο στοιχείο είναι το context, οι διαθέσιμες δηλαδή πληροφορίες για τον μελλοντικό επισκέπτη του ξενοδοχείου που δίνουν προσωπικό περιεχόμενο στο μήνυμα. Τέλος, το τρίτο στοιχείο είναι ο χρόνος (time) που πρέπει να σταλεί το μήνυμα για να έχει αξία για τον επισκέπτη και να ολοκληρώσει την κράτηση. Ο συνδυασμός των στοιχείων αυτών στις ενέργειες email marketing του ξενοδοχείου αποτελεί τη βάση της επιτυχίας. 

Επιστροφή